Dark Lords
Forum guildy Dark Lords bylo přestěhováno na

www.darklords.n-art.cz/forum

Join the forum, it's quick and easy

Dark Lords
Forum guildy Dark Lords bylo přestěhováno na

www.darklords.n-art.cz/forum
Dark Lords
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum přestěhováno na www.darklords.n-art.cz/forum

You are not connected. Please login or register

Přihláška Verunka

+7
Jehnátko
xenasvk
galloper
Drobec
Immortalis
pipatko
Verunka
11 posters

Jdi na stránku : 1, 2  Next

Goto down  Zpráva [Strana 1 z 2]

1Přihláška Verunka Empty Přihláška Verunka Thu Dec 24, 2009 5:36 pm

Verunka

Verunka

Nickname : Verunka
Class : Warrior
Race : Undead

Talent build : PVE 17/44/0
WoW hraji : 2 roky
Za tuto postavu hraji : 2 roky (když mám čas, studuji vysokou školu - TUL)
Zkušenosti : Všechny 5many i 10many a i 25many - nejenom trash

Staty : ( unbuffed )
HP: 10724
Mana : -
Energy : -
Rage : 100

Attack power : 1798 (bez trinketů a weapon enchantu)
Hit rating : 138
armor : 10330
crit : 28.23%
BH : 0
BD : 0
spell penetration : 0
spell haste : 0
Defense : 350
dodge : 10.15%
parry : 7%
resillience : nemám PVP EQ

IQ : asi hodně když mám titul Bc. a pokračuji ve studiu na TUL - Technická Univerzita Liberec - navazující magisterské studium (Ing.) Razz

Stručný popis EQ:
Equip : Full epic.
2x T5, 2x T6 doplňky BT, hyjal.

Chybí ti nějaké enchanty ?
Máš PvE nebo PvP ? A jsi ochotný změnit na PvE ?
Mám PvE - Ne, nechybí..

Chybí ti nějaké gemy ?
Máš PvE nebo PvP ? A jsi ochotný změnit na PvE ?
Mám PvE - Některé mám ještě rare.

Proč si odešel/la z minulé guildy a jaká guilda to byla ?
Byla jsem ve všech guildách co byl Djneo, počínajíc Hell Drivers a končíc teď Scarlet Crusade, mezi něma guildy The Awakened Path nebo Blacklist.
- odchod, buď se guilda rozpadla nebo šel DJ jinam tak jsem šla za ním Smile

Přoč chceš jít právě k nám ?
Mám tu svého přítele (Djneo), kamaráda Immortalise o jiných zatím nevím.